Instrukcja zgłoszenia roszczenia z umowy ubezpieczenia EDU Plus.
Przed przystąpieniem do zgłoszenia roszczenia z umowy ubezpieczenia EDU Plus prosimy o przygotowanie:
- serii i numeru polisy, z której będzie zgłaszane roszczenie |
- danych osobowych osoby Ubezpieczonej |
- dane Ubezpieczającego |
- numer rachunku bankowego, na które należy wypłacić świadczenie |
- dokumentację medyczną z przebiegu i zakończenia leczenia
Szkodę można zgłosić w następujący sposób:
- Internetowo - za pośrednictwem strony internetowejlink poniżej:
https://zgloszenie.interrisk.pl/assetclaim/new
- Telefonicznie – na numer telefonu InterRisk Kontakt:
- Pocztą tradycyjną - kompletną dokumentację należy wysłać na poniższy adres:
Przegr. Pocztowa nr 3334 40-610 Katowice
- Pocztą elektroniczną - skany wymaganych dokumentów (wskazanych w § 21 OWU) należy przesłać na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Druk zgłoszenia roszczenia dostępny jest do pobrania na stronie www.interrisk.pl pod poniższym linkiem: https://www.interrisk.pl/szczegoly-produktu/szkolne-edu-plus/