Instrukcja zgłoszenia roszczenia z umowy ubezpieczenia EDU Plus.

 

Przed przystąpieniem do zgłoszenia roszczenia z umowy ubezpieczenia EDU Plus prosimy o przygotowanie:

- serii i numeru polisy, z której będzie zgłaszane roszczenie
- danych osobowych osoby Ubezpieczonej
- dane Ubezpieczającego
- numer rachunku bankowego, na które należy wypłacić świadczenie

- dokumentację medyczną z przebiegu i zakończenia leczenia

 

Szkodę można zgłosić w następujący sposób:

  • Internetowo - za pośrednictwem strony internetowejlink poniżej:

https://zgloszenie.interrisk.pl/assetclaim/new

  • Telefonicznie – na numer telefonu InterRisk Kontakt:
  • Pocztą tradycyjną - kompletną dokumentację należy wysłać na poniższy adres:

Przegr. Pocztowa nr 3334 40-610 Katowice

  • Pocztą elektroniczną - skany wymaganych dokumentów (wskazanych w § 21 OWU) należy przesłać na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Druk zgłoszenia roszczenia dostępny jest do pobrania na stronie www.interrisk.pl pod poniższym linkiem: https://www.interrisk.pl/szczegoly-produktu/szkolne-edu-plus/